Mötig vecka

Ojoj, dagarna flyter ihop och denna vecka har det varit sanslöst många möten och aktiviteter efter jobbet. Jag har knappt träffat min lilla tös och dessutom fått på tok för lite sömn. Men det ska tas igen inom kort. Igår var jag på kvartalsutbildningen för Body pump 90 och så här långt gillar jag den. Nu ska jag bara banka in så många låtar det går till min klass på måndag. 




Ikväll har vi varit på möte angående vår nya lägenhet vi får tillträde på i början av nästa år. Nu börjar det kännas på riktigt. En flytt avklarad, en återstår. Då kan man sätta sig ner och börja tänka inredning. På riktigt. Men innan vi är där ska jag se till att få några härliga timmar med sömn. Och ladda inför naprapat-och kiropraktorbesök deluxe eftersom halva dagen ska ägnas åt detta ändamål. En investering i kroppen, precis som det ska vara. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0