PT-tester

Idag gick jag tidigt (!!) från jobbet för ett möte med min PT. Tester stod på schemat och förutsättningarna var inte de bästa. Trött som en gnu och med begynnande huvudvärk. Och resultatet då? Ska jag gå på magkänslan, som kom från den sista testövningen, känns det sådär. Men tänker jag övning för övning känns det bättre. Strax över 13 procents ökning i smal bänkpress samt att kunna göra en pullup med extra vikt utöver kroppsvikten känns ju skitkul. Så ja, nöjd är jag men mer finns att hämta. Nu tar jag helg, om så bara för en stund, duschar och äter gott. Imorgon hoppas jag på lite träning innan jag ska besöka fitness-och hälsomässorna. 


Så trött tjej



Kroppen behöver mindre stress och vakenhet och mer sömn och balans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0