Underbara dag

Det här med att starta dagen med utelöpning är nog grejen. Efter frukost och dusch tog jag en liten nap med Alicia, vilket var guld värt! Dock var man lite seg när hon vaknade men då var det bara att packa ner henne i vagnen och strutta iväg till gungparken för några vändor med gungan. Kul, tyckte Alicia. Härligt, tyckte mamma. Efter lunch gjorde jag mandelmassemuffins med äpple och blåbär. Passande nog kom mamma och pappa på fika och muffinsen fick godkänt. Sedan åkte de hem och jag stack efter, lämnade Alicia och for iväg till gymmet. Tanken var benstyrka. Resultatet blev intervaller. Nu ska jag hämta skrutt, mer om intervallerna om en stund.


Ute på upptäcksfärd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0