Veckans träning vecka 20

Jösses, jag har glömt bort förra veckans träning! Eller ja, glömt har jag inte, jag har bara inte publicerat den. Och syns den inte så finns den inte. Eller? Så här såg den ut i alla fall.

Måndag: Instruera Cykel 45 min
Tisdag: Styrka ben 
Onsdag: Vila
Torsdag: Intervaller 400-200-100 meter
Fredag: Styrka ben (ont i arm/axel)
Lördag: Vila
Söndag: Löpning 12 km


Veckan började med en ond axel/arm så att Body pumpen fick ställas in. Lagom till att den krämpan kändes bra sprang jag en väldigt backig runda och löparknäna (!) kom tillbaka som ett brev på posten. Nu känner jag ju igen smärtan vilket gör att jag har ett helt annat förhållningssätt till den. Men ändå, vilket nederlag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0