Aquaria

Igår hade vi planer på att åka till Kolmården på något halloweenspektakel. Men när vädret var så pissigt blev det en sväng till Aquaria istället. Alicia var inte alls särskilt intresserad förutom att hon gärna ville hoppa ner och bada i ett vattenhål vi gick förbi några gånger. Jag gillade sjöhästarna bäst, helt klart! Coola djur det där!




Sedan käkade vi lunch på Blå porten. En god lax med potatissallad, sås och bröd. Efter lunchen drog vi iväg på shopping och jag hittade ett par skinnstövlar. Efter att vi shoppat på oss en massa gott från Delicato åkte vi hem och jag somnade i bilen. Således skrotade jag min tänkta utelöpning och la mig i soffan istället. Och nu ska jag göra dagens styrka på gymmet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0