Träningstights

Härliga lördag! Vi startade lugnt hemma och efter frukost tryckte jag in lite Body pump i skallen. Det värsta är att när man trycker in något, försvinner något annat. Så vissa låtar jag körde i måndags var jag tvungen att friska upp minnet med igen. Men på måndag hoppas jag vara mer än redo att leverera.

Efter Alicias lunch och middagslur åkte vi till stan, lämpade av henne hos farmor och farfar och kunde i lugn och ro spana runt på Ralph Laurens utförsäljning. Vi lyckades hitta några fina saker innan vi vände hemåt och plockade upp Alicia på vägen.

Och efter det har jag ägnat kvällen åt skumtomtar, hockey och nätshopping med träningstights i fokus. En ganska bra kväll i min värld.

Triss i tights, från Nelly


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.fitnesslifestyle.se/wrup-sport/#.VHuUzMnzhss

2014-11-30 @ 23:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0