Löpning och juleskum

Hej hopp! Idag var dagen då min mobil äntligen fanns i butik och det var bara att hämta ut den. Eller inte. Har man inte sitt leg med sig blir det rätt svårt. Men jag drog till gymmet, intervallade mig lite lyckligare på bandet och åkte sedan hem, hämtade leget och styrde mot butiken igen. Och plötsligt hade jag min nya mobil i handen. Och halleluja för det. Jag har nästan mått dåligt av bildkvaliteten i några veckor nu.

På gymmet då? Det blev Intervaller, 10x200 meter och det gick riktigt nedrans bra. 

Uppvärmning 2 km (11,3 km/h)
5x200 meter (16,1 km/h)
5x200 meter (17,1 km/h)
Nedvarvning 1 km (10,3 km/h)
Totalt 6 km, 32.51 minuter

Kvällen avslutades med Idol och en massa gott. Och jag börjar få julkänslor. Kan det vara juleskummet tror vi?




Hmm, vem snodde innehållet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0