Löpning

Idag skulle jag egentligen hoppat in och jobbat, men i sista stund blev det ändrade planer. Då hann jag med att hämta Alicia hos mormor & morfar, åka till farmor & farfar och käka lunch, en löprunda till mormor & morfar och äta middag och sedan hem igen. Nu har vi landat i soffan och ser I huvudet på Gunde Svan, en grym programidé. 

Och löpningen. Jag såg det som transportlöpning men ville få till några fler kilometrar. Så jag sprang en liten runda, hittade pappa i löpspåret och fick således sällskap hem till dem. Det gjorde att tempot drogs upp lite och jag var helt slut efter 6,66 km på strax över 36 minuter. Sjukt skönt att få till utelöpning igen med en kropp som kändes pigg och svarade riktigt bra på dagens löpning.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0