Gårdagens styrketräning

Jag hann med ett PT-pass efter jobbet igår också. Och känslorna efteråt: Muskeltrött kropp, inte nöjd, teknik är svårt, jag vill kunna allt med en gång. Nu är det dags att vända tankarna: En muskeltrött kropp betyder en kropp som jobbat. Hårt. Och det är bra! Att jag inte är nöjd stämmer in på mig 75 procent av min tid, men visst tusan är jag nöjd ibland. Ganska ofta. Dessutom kan man inte vara hundra varje sekund av sin tid. Teknik är svårt. Punkt. Och man blir bra på det man tränar. Så. Väldigt luddigt och min magkänsla säger fortfarande att gårdagens PT-pass inte kändes helt bra. Men det handlar om förväntningar, sömn, mat, mentalt tillstånd och tusen saker till som kan röra runt i skallen. Men jag gjorde det och har en hel del saker att ta med till nästa pass. Och idag har jag brutal träningsvärk. Sjukt bra alltså!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0