Torsdag

I förrgår kväll fick jag ett av mina ryck och rensade skor och kläder hej vilt. Hur många plagg som åkte rakt dit pepparn växer låter vi vara osagt, men vi kan säga så här, det var väldigt skönt för själen. Nu har jag dessutom två proppfulla Ikeakassar med kläder och en stor kartong med klackar att göra mig av med. Och säkert lika mycket till som skulle behöva rensas bort. Loppis någon?

Igår hade vi en designfirma hemma som ska ge oss en offert inför stundande fotografering och visning av lägenheten. Spännande och lite läskigt att flytta igen. Och lite tråkigt att lämna detta område som vi älskar. Men vi får större och vi får det precis som vi vill ha det, win win på det alltså.


Proppfullt var ordet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0