Sju kräkintervaller

Efter lunch idag tog jag en promenad till Sats Globen för att köra några intervaller. Och det var så förfärligt fruktansvärt kräkjobbigt. Jag gjorde sju stycken, men brukar köra tio. Jag brukar hålla ett snabbare tempo under alla intervallerna. Om det var sviterna av min sega förkylning, gårdagens löpning eller bara dagsformen som gjorde det är oklart. Men vi fokuserar ju på det jag faktiskt gjorde, vilket var sju 200-metersintervaller (tre stycken på 17,1 km/h och fyra på 16,1 km/h) och den här jobbiga känslan och smärtan i stegen är ju faktiskt den jag vill åt. Så bortsett från att jag hade velat klara några intervaller till, är jag såklart nöjd över de som blev av. Älska träning! 





Helt färdig efter omkring fyra kilometer på 22.22





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0