Träningslycka

Lycka, glädje och lite eufori. Så kände jag efter dagens pass med PT. Det gick inte exceptionellt bra, i mina breda marklyft finns mycket mer att hämta rent teknikmässigt och pullupsen har jag fortfarande inte gjort fler än två. Men ändå. Det kändes sjukt bra. Vi har börjat med olympiska lyft vilket är helt nytt för mig. Då finns ju potential att bli bättre, helt klart. 

Efter träningen åkte jag hem och pussade på min sötnöt och försökte äta, äta, äta. Laddningen inför lördag har startat på riktigt. Dock gick det sådär med ätandet. Jag var inte riktigt sugen och inte speciellt hungrig. Typiskt. Men men, jag har försökt stoppa i mig extra energi i form av frukt och jordgubbs/mandelbit från Risenta. Snart borde jag sova efter en vecka med på tok för lite sömn. Jag ska bara..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0