Vardagsrumsträning

Dagen har bestått av ett nedrans flängande. Tiden jag har suttit ner på rumpan har varit väldigt begränsad om man säger så. Då blir det här med träning genast ett problem i vardagen. Eller snarare blir det ett problem att få till de pass jag vill. Efter visningen av vår nya lya var tanken att jag skulle köra ett löppass. Men jag var i ärlighetens namn inte sugen för fem öre. Inte ens den härliga känslan man får efteråt kunde locka ut mig. Istället bestämde jag mig för en omgång Body pump på vardagsrumsscenen. Så när Alicia somnat och karln dragit på fotboll var det jag och vikterna för en timme. Jag ökade vikterna i varje låt och nu har jag redan en början till träningsvärk. Jag satte hela koreografin så mitt nästa måndagspass kommer bli magiskt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0