19 december

Här om dagen drog jag hemifrån och mötte upp en vän för lite kvalitetstid och gravidprat. Det var så mysigt. Det blev burgare på O'Leary's och efteråt var jag galet mätt. Vi fick några mysiga timmar innan jag drog hem och hann natta Alicia. Och efter det fick jag någon form av ryck så jag rensade garderoben på ytterligare två kassar kläder. Nu har jag skänkt omkring femton (!) klädkassar de senaste veckorna och det känns ju så skönt för själen. Kläder som bara tar plats här till ingen nytta återanvänds eller skänks till bättre behövande. Jag har lite grejer kvar och sedan ska jag försöka ta tag och fixa det sista rummet här hemma. Ordning och reda.

Nu ska jag gå upp och fixa frukost till familjen innan jag drar iväg och instruerar min sista cykelklass på detta år och den sista innan bebis kommer. Träningspeppen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0