Andra advent



Igår var vi på julmys hos några vänner. Tillsammans lyckades vi fixa ett stort julbord med sill, potatis, lax, skinka, kalkon, vörtbröd, ägghalvor, köttbullar, prinskorvar, Janssons, ris á la Malta, skumtomtar, choklad och säkert tusen andra saker jag missat. Lyckat blev det i alla fall. Och mätt blev man. Till råga på allt tog Djurgården tre poäng och barnen var snälla och glada. Top notch alltså.




Idag har vi hunnit med mycket. En halv förmiddag på Ikea och en eftermiddag med glöggfika hos oss. Dessutom gick pappa lös med saxen och kapade en del av min kalufs. Är det någon som får röra min frisyr så är det min far. Och nu känns det uppfräschat och friskare. Kvällen avslutades med den andra gruppspelsmatchen i damernas handbolls-VM med vinst. Och nu ska jag försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0