Flyttdag

Igår hade vi en heldag på vift. En sväng till landet för att se att huset stod kvar. Sedan vidare till Västerås och dop via mormor och morfars grav för att tända lite ljus. Sedan förbi min vän för att gratta på födelsedagen och sedan hem, boka en resa till i juni och flyttpacka det 'lilla' sista. Det tog halva natten. Dessutom tog jag en 'paus' och jobbade en stund under tiden. 


Älskade landet. Jag längtar till sommaren!


Pennor är grejen. Hon ville inte låna en, utan sprang iväg med hela burken.


Och idag är det äntligen dags. Vi ska flytta våra liv över till vårt nya boende som äntligen är klart. Som vi längtat! Om en stund ska jag iväg och hämta nycklarna. Yes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0