Tre pullups

Godmorgon! Igår hade jag träning med PT igen. Då hade jag inte fått till ett enda pass sedan sist vi sågs. Dock har jag flyttat, ätit dåligt och sovit för lite så det var kanske bra. Det började med ett litet nederlag då jag mentalt inte fick till en liten höjning på frivändningar. Men det ändrades snabbt när jag lyckades göra tre (!!!) pullups. Hallelujah! Det tog bara ett år och en månad från att jag började. Nästa mål blir att klara fyra stycken. Spännande. I morse vaknade jag med träningsvärk lite här och var. Och nu är det dags att gå på kvartalsutbildning i Body pump. Ny musik och ny koreografi, efterlängtat! Jag hoppas på något storslaget.


Från min nya walk in som jag försökte strukturera igår 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0