Body pump utan headset

Idag var det dags att kliva in i Body pump-salen igen efter några veckors semester. Tiden går fort. Jag var laddad, hade lyssnat igenom koreografin och tagit mig in i salen. Men headsetet fungerade inte och är det något jag ogillar så är det när jag inte kan leverera en hundraprocentig klass. Musiken får sänkas till förmån för att min stämma ska höras. Till råga på allt har jag nu en hes hals och en röst som är lite sliten. Men jag gjorde vad jag kunde för att leverera. Bortsett från ljudet var det mesta klanderfritt. Deltagarna var grymma och kämpade som tusan och jag lyckades få fram någon form av coachning för att leda dem rätt. Och jag är dessutom överraskad hur kroppen svarade på passet trots en semester utan en endaste Body pump. Gött.



Ny byxor. Fina, men lite för mjuka med lite för lite support.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0