Bröllop

I lördags var det dags. Min barndomsvän som jag känt i hela mitt liv gifte sig. Jag hade den stora uppgiften att få agera tärna tillsammans med två andra. Jag gick upp tidigt och packade med allt och inget. Man vill ju inte glömma något. Sedan var det frisyrer som skulle på plats, make up som skulle läggas, fixas och bättras på. Och lite lunch som skulle få trängas om tiden. Det blev en bra förmiddag med bruden och tärnorna! Sedan rullade det på. Vigsel, brudskål, middag, tal (!), bröllopstårta, fest och dans så länge att jag fick ont i både höft och rygg. Haha! Jag kan meddela att jag blev väckt strax efter elva i söndags. Helt galet!!








Vacker









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0