Tystnad här

I tisdags tog vi planet till Teneriffa med familjen och vänner. Men jag hann inte mer än sätta mig på transferbussen innan jag fick rejält ont i magen och känslan kände jag igen. Läkare, ambulans och en upplevelse av ett spanskt sjukhus. Dropp, ingen mat och väntan. Sedan efter femtioelva turer fick jag ett rum och där fick jag stanna halva semestern med förmodad tarmvred. Jag tackar alla högre makter att jag slapp operation även denna gång. Men snart kan jag nog inte blunda för en. Igår efter ett antal långa trista dagar och utan nästan någon som helst mat blev jag "released" som det så fint hette. Några kilo lättare och lite klenare. Och till midsommar och allt. Jag åkte till hotellet och fick en stund i solstolen och lek med barnen. Underbart! Magen gör fortfarande ont, men det försvinner mer och mer. Igår fick jag mig att äta fast föda igen och det går fint. Nu är det semester!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0