Näst sista Body pumpen..



Idag körde jag min näst sista Body pump på Signalfabriken innan jag tar lite mammaledigt från den. Undrar om det var det som låg under utan och bubblade? För idag ville jag leverera, ha kul, le, svettas och bara vara sådär taggad och ge energi! Gånger tusen. Härlig känsla det där. Idag var klart den roligaste klassen på länge. Jag gav och jag fick tillbaka. Och mina deltagare är ju bara så fantastiskt grymma! Idag kändes även kroppen långt mycket bättre än förra gången. Inga krämpor och inga konstigheter. Och att få höra kommentarer som "Vad fin du är" och "Du bara lyser" får ju vem som helst att bli lite darrig på läppen. Tack!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0