Body pump


Sist jag instruerade Body pump var den 9 november förra året. Och sist jag tränade Body pump var den 10 december och jag var i vecka 34. Det var länge sedan med andra ord. Igår var det dags igen, nästan tre månader efter förlossningen. Jag visste inte alls vad kroppen skulle tycka om det, men jag skulle ju inte veta om jag inte testade. Så jag gick dit, körde med minivikter och lyssnade verkligen på kroppen. Jag tog inte ut mig på något sätt och kände efter ordentligt i varje övning. Och det kändes toppenbra! Jag var inte med på mage och stretch och bytte bort de flesta utfallen mot knäböj. Men de utfall jag testade kändes bra och bäckenet kändes stabilt. Så sammantaget kändes det bättre än förväntat och jag ser redan fram emot nästa pass. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0