Sjuk

Pust. Jag har varit lite frånvarande för att jag förmodligen fått mjölkstockning. Jag var på väg till gymmet igår efter lämning. Men jag kände mig inte helt hundra. Och det kändes jobbigare för varje minut så jag traskade hem istället. Och sedan låg jag helt utslagen. 39 graders feber, ont i kroppen, rejäl huvudvärk, ont i nacken och förfärligt ont vid amning på ena sidan. Buhu. Idag har jag känt mig bättre och inte haft lika mycket feber. Jag har tröstat mig med lite skönhetsshopping nu på kvällskvisten och imorgon hoppas jag vara helt bra. Då väntar en heldag för att fira pappas födelsedag. 

I måndags när jag var pigg och min donna var hemma med mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0