Tisdag

Idag var hissen trasig när jag, två barn och en dubbelvagn skulle ner från femte våningen. Pust. Då fick sambon bumpa ner vagnen till källaren och så fick jag bära lillebror i liggdelen. Men man lär sig. När jag skulle ner för andra gången stoppade jag lillebror i sidokorgen och så var saken biff. Haha, lillkillen.

Efter hisspersen mötte jag mamma i stan för att gå på ett möte. Under tiden knallade hon runt med Melvin i Humlegården. Sedan blev det lunch i Kungshallen och en Basil Muu på Pong som jag inte ätit på hundra år. Sedan knallade vi runt i stan, kikade i butiker och köpte födelsedagspresent till pappa. Sedan var det dags att vända hem för att hämta på föris igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0