Dagens jobbiga löp

En stund (läs: två timmar) efter frukost bestämde jag mig för att springa en runda ute istället för att gå till gymmet som tänkt. 15 minuter åt ett håll och sedan vände jag hemåt. Och min kropp hade inte riktigt sin löpdag idag. Redan första steget var tungt och under hela passet hade jag skakiga ben och ansträngd andning. Ungefär som ett blodsockerfall, så var känslan. Jag fick tidigt bestämma mig för att målet var att inte stanna någon gång. Trots denna känsla hann jag längre på 15 minuter än jag vanligtvis gör. Men då gick hemvägen desto långsammare. Totalt blev det 4,94 kilometer på 31.11. En av orsakerna kan vara att jag ätit lite för dåligt igår. Jag brukar dock inte vara så känsligt för sådant, men ska testa att ladda desto mer nästa gång. Glass och godis VET jag ju är ett vinnande koncept.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0