Fredag i stan

Idag var Alicia ledig från förskolan så vi åkte in till stan med mormor. Jag började med att ta en stelkrampsspruta eftersom det var dags att fylla på dosen. Nu kan jag vänta 20 år till innan det är dags igen. Sedan gick vi till Michelangelo och åt mat. Jag har så fina barndomsminnen från den restaurangen. Jag var bland annat där när jag fyllde år som liten och mormor och morfar var med. Och jag hade valt en strykbräda i födelsedagspresent. Det var väl min enda period i livet när jag kände dragning till en sådan. Hehe. Sedan gick vi till Stortorget och spanade julmarknaden och sedan gick vi in till stan. Jag köpte lite julklappar och ett par glitterbyxor till mig. Kanske blir det årets nyårsutstyrsel. Efter ett fikastopp med varm choklad, grädde, marshmallows och chokladsås åkte vi hem och var trötta hela bunten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0