Helgen

I lördags åt vi utsökt lasagne hos mamma och pappa. Jag och mamma smög även iväg och bokade utflykter till vår kryssning runt Dubai som vi ska åka på i januari. Så spännande även om jag redan har lite ångest för att lämna barnen.

Igår träffade jag två vänner, blev bjuden på supergod broccolisoppa och fick ventilera livet i ett par timmar. Sedan mötte jag upp familjen och vi åkte på middag hos vänner. Supertrevligt och supergott! Det var så trevligt att vi helt glömde bort tiden. Tur att det är rätt nära hem, haha.

Idag har jag bakat pepparkakor med Alicia och bjudit mamma och pappa på julfika. Det är helt galet att det är julafton på lördag. Jag måste försöka planera in att köpa de sista klapparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0