Inredningsval

I morse åkte jag och barnen hem till mormor och morfar så sambon kunde jobba lite ifred. På eftermiddagen lämnade jag barnen, mötte upp sambon och åkte och träffade en inredare för att göra val till nya huset. Det är så svårt. Och så spännande! Kakel, klinker, färg på väggarna, bänkskiva, typ av golv, skåpsluckor, eländringar, kran, handtag, typ av tvättmaskin, handdukstork, kommod, extra skåp och så vidare i oändlighet. Men oj så roligt det är! Idag fick jag svar på alla mina funderingar eftersom jag pepprade inredaren med mina tusen frågor. Haha, jag tror sambon blev lite full i skratt där ett tag. Och lite svettig kanske? Nu har vi i alla fall gjort ett första val som vi ska fundera över. Tyvärr är det ju inte gratis det här med att inreda ett hus haha. Men det får bli en investering för framtiden. Nu har jag precis fått ett av mina nattliga ryck, så nu är badrummet top notch. Och jag är trött, så det är dags att sussa.

Lite toa-inspo på vägen ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0