Kvartal Body pump 100

Efter en rejäl huvudvärk igår var jag sådär lagom migränbakis och vaknade med huvudvärk i morse. Puh. Men idag var det dags att gå på kvartalsutbildningen i Body pump 100 (!) så det var bara att gå upp, fylla på energidepåerna med gröt, macka och kaffe efter gårdagens ickeintag av mat och masa sig iväg till Sats Stureplan. Och visst blev det lite bättre efter 13 Bodypump-låtar. Och om jag blev sugen på att börja instruera igen? Oh ja! Jag får börja köra i hemmagymmet så jag blir back on track igen och försöka ta mig iväg på några klasser. Det mest positiva idag var att det kändes väldigt bra för att inte ha instruerat eller tränat Bodypump nästan alls sedan förra året. Jag tog såklart lätta vikter, men det kändes väldigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0