Löpbandslöpning

Idag gick jag helt själv till gymmet. Lyx eftersom jag oftast har ett eller två barn i släptåg. Inte för att det brukar vara ett problem, men det var lyxigt att bara ha sig själv att tänka på. Så värst lyxigt kändes det dock inte under själva passet, haha. Då ville jag gärna vara någon annanstans. Men efteråt, då var de sköna känslorna åter på plats. Jag sprang fem kilometer (10,3 km/h) på 29.12, vilade en minut och sedan sprang jag en kilometer till. Så fem plus en kilometer blev det idag på 35.02. Och det var så jobbigt. Men jag måste vänja mig vid att mata kilometrar också, utan någon form av intervaller. Jag gick i sex minuter som nedvarvning och sedan kände jag mig klar. Nu blir det middag hos mormor och morfar. Min favorit: Lasagne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0