Löpning som blev cirkel som blev yoga

I morse var jag redo för träning. Melvin brukar nästan alltid somna vid samma tid för sin förmiddagsnap oavsett när han vaknar på morgonen. Inte idag. Jag gick och handlade innan träningen för att dra ut på tiden och få honom att somna. Lönlöst. När jag kommer till MiniSats är det fullt. Jaha. Jag drar med mig barn och tusen grejer ner i stora salen och hittar på ett cirkelpass lite snabbt. Jag hinner..ett halvt varv. Sedan blir Melvin tokledsen. Jag tänker att det är musiken som skrämmer så jag sänker. Nähä. Jag tänker att det är mina elefantburpees som får golvet att skaka en aning, så jag går över till mysburpees istället. Nähä. Han vill bara hänga på mig och jag inser att han är aptrött. Jag tar barn, pick och pack och lämnar Sats och går hem. Och får istället till ett Yin Yoga-pass i Sats Online Training. Det var dock mer tänjning och mindfulness än rejäl träning. Men det var kanske precis det som behövdes och jag har således gjort något mer än att Luciafika idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0