Onsdag

Det är glest mellan uppdateringarna i dessa dagar. I måndags hade jag min sessa hemma från förskolan och vi träffade våra bff's och käkade lunch. Men vi hann inte med någon heldag eftersom hon blev hängig och fick feber. Så vi fick traska hem och sedan dess har hon varit hemma med mig. Idag har vi dock kommit ut på en promenad och handlat massor till helgens festligheter. Dessutom har jag bakat kuvertbröd också. Nu är jag snart redo att fylla 30. Eller i alla fall redo att fira att jag snart fyller 30. Alltid något. Nu har jag krupit ner i sängen, båda barnen sover och sambon är ute på äventyr. Så jag ska väl försöka få till några timmars sömn innan det är matdags igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0