Nyårsafton

2015 är över och det är dags för ett nytt år. Vi avslutade året på allra bästa sätt. Vänner, minidisco, god mat och en nedrans massa skratt. Nyårsmenyn gick inte av för hackor och det är nästan så att man fortfarande är mätt. Chèvreknyten till förrätt, oxfilé, potatisgratäng, baconlindad sparris, vitlökssmör, sås och sallad till huvudrätt och så nutellapannacotta med hallon till efterrät. Efter att gästerna traskat hem röjde jag lite och däckade sedan i Alicias säng. Jag vaknade någon timma senare med sprängande huvudvärk och svullna halsmandlar. Vad tusan?! Men med en sådan fab kväll i bagaget får det ändå kännas okej. Idag har jag dammsugit och sedan har vi sett klart första säsongen av Homeland. Resten av dagen räknar jag med blir lugn, skön och mysig.



Gott nytt år från mig och en uppskrämd lilltös. Fyrverkerierna var inte bara fina tydligen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0