Det blåa guldet

Godmorgon! Igår hade vi en lugn dag och jag satt och pysslade lite med kort som ska framkallas. På kvällen satt vi och myste på altanen med en drink alternativt ett glas vatten och käkade jordnötter. Sedan grillade vi och käkade blåbär till efterrätt. Äkta sommar. Det finns ju hur mycket blåbär som helst så jag skulle vilja plocka och frysa in. Om det hade funnits plats i frysen hemma, haha. Igår kväll satt vi uppe och pratade och drack kaffe så vi missade helt sovtiden. Tur att Melvin gav mig sovmorgon i morse. Han sover fortfarande! Han fick mat vid 06 och sedan somnade han om, vaknade strax innan åtta och då pluppade jag i nappen och han somnade om. Rekord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0