Tung expresstyrka

Igår blev det årets snabbaste styrka. Jag kom till gymmet 30 minuter innan de stängde och fick således speeda upp tempot rejält. Jag hann med knäböj 5x5 i superset med utfall med kettlebells 5x7 samt marklyft 5x5. Och det kan vara årets hittills tyngsta pass och jag hade redan träningsvärk när jag lämnade gymmet. Under knäböjen fick jag dock ont i vänster knä efter de första två seten. Om jag gjorde för djupa böj gjorde det riktigt ont och ett tag trodde jag något gått sönder i knät. Men jag gjorde de inte fullt så djupa och idag känner jag inte något av det. Vi hoppas det bara var en engångsföreteelse. Men träningsvärk har jag dock haft. Som tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0