Jobbiga 400-metersintervaller




Idag gick jag till gymmet och fick till riktigt jobbiga intervaller. Intervaller är ju i och för sig alltid jobbiga, det är lite det som är grejen. Men idag var de galet jobbiga. Men det kan bero på att jag körde lite längre intervaller vilket min kropp inte är van vid. Än. Det blev fem 400-metersintervaller och sedan halva sträckan med gåvila. Det var jobbigt. Men som vanligt var den sista kilometers allra jobbigast. Haha, pannben för den! Men jag gjorde det och det ger ju den bästa känslan!

Uppvärmning 1 km (10,3 km/h)
5x400 meter (13,1 km/h) med 200 meters gåvila (5,1-6,1 km/h)
Nedvarvning 1 km (10,1 km/h)
Totalt 5 km, 31.19


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta en likadan ribbstolsbild om 6 månader. That ass will be tight 😲

2016-06-29 @ 00:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0