Torsdagsintervaller


Efter halsont kommer intervaller. Det är sedan gammalt. Idag kände jag mig så pass frisk att jag vågade mig på kondition. Och det var nog precis vad min kropp och knopp behövde.

Uppvärmning 1 km (10,1 km/h)
Intervaller 10x200 m (15,1 km/h) 
Nedvarvning strax under 1 km (10,1 km/h)
Totalt 5 km, 31.39

Idag var det jobbigare än förra gången. Men det kan ju ha med förkylningen att göra. Det var riktigt kämpigt med de sista intervallerna. Eller ja, med nästan alla intervaller faktiskt. Men det allra jobbigaste var den sista kilometern. Tvi alltså. Tur att man har lite vilja i sig. Efteråt blev det MammaMage-övningar och lite rull på foamroller. Sedan hade denna dag startat på bästa sätt och det var en glad mamma som hämtade sin lille Melvin på MiniSats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0