Dagens träning


Håll i hatten. Idag var jag på gymmet igen. Och så var det dags för Melvins premiärvistelse på MiniSats. Och det gick över förväntan. Han fick mat när vi kom dit och sov sedan under hela mitt träningspass. Och jag körde styrka för första gången sedan förlossningen. Det behöver kroppen verkligen efter diverse konstiga amningspositioner och annorlunda sittställningar med bebis. Jag körde igenom kroppen med övningar som inte belastar magen och dess muskler så mycket och det kändes så nedrans bra! Jag körde följande övningar. 

Knäböj 3x10
Höftlyft utan vikt 3x10
Marklyft med rodd 2x10
Axellyft åt sidan 3x10
Bicepscurl med hantel 3x10
Tricepspress med hantel bakom huvudet 3x10
Rygglyft med händerna bakåt 3x10
MammaMage-övningar 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0