Första träningen efter förlossningen




Det är sju veckor sedan Melvin kom och jag har längtat till gymmet. Jag har dock inte velat gör något förhastat och kört lite promenader och MammaMage-övningar. Eller ja, i ärlighetens namn har jag mest hängt i soffan med diverse sjukdomar, VAB och så vidare. Men idag var det dags. Jag gick till Sats, lånade cykelsalen, satte på min senaste cykelskiva och brände av 50 minuter. Först var det ren eufori! Sedan blev det riktigt jobbigt och efteråt var jag så nöjd! Det kändes bra och kroppen verkade mer än redo. Efteråt körde jag några MammaMage-övningar och nu är jag hemma och käkar lunch. Det var länge sedan jag var så hungrig och mat smakade så bra. Heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0