Promenad


Jag skulle behöva röra på mig en smula mer än jag gör. Det här med vab har gjort att jag knappt kommit ut alls. Och jag skulle verkligen behöva träna upp min styrka igen. Jag behöver endorfinerna. Jag behöver jobba med kroppen. Jag saknar det. Jag känner inte riktigt igen kroppen som har lite värk i ryggen när jag drar dubbelvagnen i backar eller när jag sitter i konstiga ställningar och ammar. En värk jag inte alls känner igen eller tycker är särskilt rolig. Idag fick jag i alla fall till en femtiominuters promenad med mamma. I solen. Och det gjorde gott minsann. Imorgon kanske jag dammar av lite vikter här hemma. Jag tänker att axlar och rygg behöver sig en lätt liten omgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0