Tisdag

Jag har skön träningsvärk från igår, i mage, triceps och lite överallt. Förutom i benen, haha. Men jag har en skön känsla i kroppen. Jag hoppas kunna ta mig en sväng till gymmet imorgon också. Idag har jag bara legat hemma med huvudvärk, käkat sushi till middag och varit allmänt lat. Sambon har varit krasslig också så vi har spenderat dagen i soffan framför The Returned, en sjukt bra serie. Vi har plöjt hela säsongen idag, helt galet! Jag som har svårt att sitta still och se en hel film eller ett helt avsnitt av någon serie utan att börja pilla med något annat. Så, nu måste vi hitta en ny serie att följa. Men det får bli morgondagens i-landsproblem för nu ska jag sova och hoppas på en bra natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0