Ikea-dag

Idag åkte jag och en vän med våra småkillar ut till Ikea i Kungens kurva och shoppade loss i några timmar. Vädermässigt var det en bra dag att hänga där. Det är konstigt det där Ikea-fenomenet, att man alltid gör av med så mycket pengar fast man bara skulle ha typ en hylla. Idag höll jag mig dock rätt bra till listan i appen. Vi käkade kycklingfilé i restaurangen och hade en allmänt skön dag. Jag fick inte med mig allt, så det får kanske bli en sväng dit snart igen.

Från en annan, solig dag i parken


Imorgon ser vi fram emot fredag. Jag ska försöka fixa morsdagspresent och har lite att göra här hemma. Det här med träning har det inte blivit så mycket av. Jag har varit sjukt trött och slutkörd i kroppen så jag har försökt ge kroppen den vila som kanske behövs. Imorgon kväll blir det middag hos barnens farmor och farfar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0