Onsdag

Hej hopp! Idag gick jag direkt hem efter lämning för ovanlighetens skull. Jag skippade morgonpromenaden eftersom jag känt mig lite stel, trött och utmattad på sistone. Istället gick jag hem och sov en timme (!). Det händer ju typ aldrig. Sedan fixade jag lite smått och gott här hemma och tog det allmänt lugnt. Jag hade egentligen en massa att göra men jag orkade helt enkelt inte. Det är inte likt mig, men man har sådana dagar ibland. Jag hämtade sedan en trött tjej från förskolan som varit på Skansen hela dagen. Nu ska jag försöka sova och ladda inför en heldag på Ikea imorgon. Jag är så pepp, haha! Godnatt!

Från glasögonprovning med mormor här om dagen. Alltså..haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0