Helg, fix och intervallcykling

Igår hade vi en myskväll jag och barnen medan sambon var på årets första julbord. Jag var inte lite avundsjuk på det! Idag började vi dagen riktigt lugnt. När jag tröttnat på att sitta still lagade jag några portioner spaghetti och köttfärssås till lilleman, rensade ihop en kasse kläder och fixade lite piff här och där. Då kändes det lite bättre i själen, haha. Sedan stack jag iväg och vickade en Cycling Interval 45 på Sats Farsta. Det var fullsatt och jag vågar påstå att jag aldrig svettats så mycket som idag. Det rann i ögonen som att jag hade skurit femton gula lökar och deltagarna blev en aning suddiga. Men jag tog mig ur svettkrisen och hade en härlig stund på cykeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0