Igår och idag

Igår var sambon borta på fotboll, så jag och barnen tog vårt pick och pack och åkte hem till mormor och morfar och stannade hela dagen. Alicia fick åka lite snowracer med morfar och vi andra värmde oss inomhus. När vi skulle knata till bussen gick jag såklart och ramlade på en isfläck. Som varje vinter. Ett blått knä blev resultatet av det. Idag fixade vi lite hemma på förmiddagen och sedan åkte vi till mormor och morfar igen. Några kaffe, lite lunch och några pusselbyggen senare åkte vi hem och inväntade sambon. Nu sover strax båda barnen och jag försöker varva ner. Huvudvärken är ett faktum och jag måste också försöka gå och sova snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0