Intervaller

I morse (okej, förmiddags) gick jag och Alicia till gymmet medan Melvin sov och sambon jobbade. Jag hade lite stress i kroppen och fick någon form av blodsockerfall. Ingen bra kombo alls. Men jag hade bestämt mig för intervaller så jag körde. Och det var jobbigt, inte överjädrigt, men jobbigt. Men den där blodsockerfallkänslan gav skakiga ben och DET var jobbigt. Men jag bet ihop och tog mig igenom tio tvåhundringar. Skönt som f*n efteråt!

Uppvärmning 1 km (10,3 km/h)
10x200 meter (15,1 km/h), 100 meters gåvila (5,1 km/h) emellan
Löpning cirka 1 km (10,1 km/h)
Totalt 5 km, 30.33
Nedvarvning/snabb gång ca 5 minuter

Efter gymmet gick vi hem, jag slängde i mig en tallrik havregrynsgröt med äppelmos, kanel och mjölk och sedan åkte jag och storhandlade. Nu är skåp, kyl och frys fyllda och jag är slut som artist. Jag har en lättare huvudvärk som jag hoppas inte utvecklas till något värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0