Måndagsintervaller

Idag halkade jag och båda barnen iväg till Sats efter att vi fått en kontroll av våra element i lägenheten. Jag älskar ju att starta veckan med träning, det sätter liksom ribban för resten av veckan. Idag blev det löpbandsintervaller, de gamla vanliga 10x200 meter.

1 km uppvärmning (10,3 km/h)
Intervaller 10x200 meter (15,1 km/h), gåvila 100 meter (5,1 km/h)
Nästan 1 km löpning (10,1 km/h)
Totalt 5 km, 30,14

Det gick bra och jag kände mig pigg i kroppen. Härlig känsla! Jag får nöta på med intervallerna ett tag till och sedan måste jag försöka öka tempot. Efter träningen halkade vi hemåt igen, åt lunch och vilade lite. Om en stund ska jag försöka sätta igång med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0