One of those days

Idag var det bara en sådan dag. Dagen började dock fint när jag och Alicia satt och målade. Men sedan var det bara allt och inget som tog upp min tid. Lilleman ville inte äta lunchen (min lax, vad tusan?) och när han skulle sova sin andra nap vägrade han somna. Alicia gick och ramlade när vi var ute. Hon spräckte läppen och det blödde som bara den. Stackars lilltjej alltså. Samtidigt som hon var ledsen sitter Melvin och gallskriker och så ringer telefonen och Alicia måste kissa. Där och då gick liksom musten ur mig. Och efter det har jag bara varit så trött och seg. Det kan ju också ha att göra med att hon höll oss vakna mellan två och tre i natt. Och att Melvin vaknade vid fyra. Imorgon tror jag lite träning och hemmafix kan släppa på lite stress som också ligger bakom dagen.

Här om dagen var det mer än avslappnat med en mysboll i knät


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0