Snö och lite sjuk

Igår hade jag tänkt åka på Hälsomässan och kika lite, men jag skippade det och adventspyntade och rensade lite hemma istället. På kvällen såg vi Så mycket bättre och då började jag känna mig krasslig. Och sedan har jag vaknat i natt med bultande huvud och ond hals. Fy. Jag har väl ärvt barnens åkommor som de haft den senaste veckan. Idag har jag varit seg, men ändå rätt pigg. Vi har varit ute i snöstormen och handlat en stor duk till matbordet, två lådor juleskum, mat och lite lussefika till ikväll. Nu är sambon iväg på hockey och jag försöker ta det lite lugnt. Om en stund ska jag pallra mig upp och fixa middag.

En bild från en solig dag i veckan istället för en krasslig söndag i snöstorm, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0