Yoga

Jag var så trött i morse efter lite för lite sömn. När jag lämnat Alicia gick jag hem och körde 45 minuter Easy Yoga på Sats Online Training. Idag kändes de flesta övningar (eller vad det nu kallas inom yoga?) bra och passet gick relativt lätt. Efter det slocknade jag i nästan en timme när lilleman valde att ta igen nattens ickesömn. Sedan har jag varit seg. Jag piggnade dock till en stund och passade på att fixa en massa saker på to do-listan. Skönt. Nu är jag riktigt trött så jag ska gå och sova bort min huvudvärk. Imorgon har jag och barnen en helt oplanerad dag medan sambon drar iväg på öl- och whiskeymässan på eftermiddagen.

Namaste. Bortse från sakerna i bakgrunden som ska slängas eller ges bort. Rensning ftw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0